Paris-Orasul-Atractii turistice-Turnul Eiffel-Muzeul Luvru

Paris este capitala şi cel mai mare oraş al Franţei. Oraşul este traversat de fluviul Sena, care împarte oraşul în două părţi - Malul Drept, în partea de nord a Parisului, şi Malul Stâng, în partea de sud. Parisul are are o populaţie de aproximativ 2.167.600
de locuitori. Parisul este deservit de două aeroporturi: Orly, la sud de Paris, şi Charles de Gaulle, la nord de Paris, situat în localitatea Roissy-en-France, unite de linia C a retelei RER. Turnul Eiffel este emblema orasului si chiar a Franţei cel mai răspândit la nivel mondial. Turnul Eiffel a fost construit pe Champ-de-Mars, in centrul Parisului, intre 1887 si 1889 pentru a servi drept arc de intrare la Expoziţia Universală (1889), un târg mondial ce sărbătorea centenarul Revoluţiei franceze. Numit după arhiectul său, Gustave Eiffel, este una dintre principalele destinaţii turistice, cu mai mult de 5,5 milioane de vizitatori anual. Emblema Franţei, turnul Eiffel, va intra într-un proces de modernizare care se va finaliza în 2015. După modernizare, turnul va putea să primească şi noi categorii de vizitatori cum ar fi şcolarii şi persoanele cu dizabilităţi. În plus, Turnul Eiffel vrea să-i atragă şi pe parizieni, care în prezent reprezintă doar 2% dintre vizitatorii săi. Dintre atractiile turistice ale parisului amintesc Muzeul Louvre, Arcul de Triumf, Catedrala Notre Dame si sunt doar citeva din atractiile acestei metropole. Numeroasele atracţii, străzile comerciale şi centrele de afaceri îi aşteaptă an de an pe toti vizitatorii Parisului. Muzeul Luvru (Musée du Louvre) este cel mai mare muzeu din Paris, după suprafaţă şi printre cele mai cunoscute si faimoase muzee din lume. Clădirea actuala a muzeului Luvru este un fost palat regal situat in inima oraşului Paris. Muzeul Luvru din Paris este situat între malul drept al râului Sena şi Rue de Rivoli. Curtea sa principală se află pe axa bulevardului Champs-Élysées.

Un comentariu:

radiowhisper.com spunea...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un e-mail, tot la asculta.whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

www.radiowhisper.com
Multumesc,
Cu stimă Vlad!